עותק של 6274a897-bc5d-46e4-9d9f-8f6e11625b02_800x592

טיול בג’יפים – חוויה מרהיבה בלב הטבע

כשמדובר חוויה מרהיבה בלב הטבע, טיול בג’יפ בחווה של צביקה הוא בדיוק מה שצריך. במשך שעתיים מורכבות, קבוצת חברים יכולה לחוות את היופיים הטבעיים וההיסטוריה העשירה של האזור בסגנון ייחודי.

הטיול מתחיל בג’יפים ממוזגים, והם מוכנים לשאת אתכם ועוד 7-8 חברים להרפתקה מרהיבה. כשהדרך ארוכה והטבע מסביבכם נפלא, אנחנו ממליצים לעשות הפסקה קטנה לקפה ועוגיות בדרך – הכל טרי וטעים.

הסיור ממשיך להיות מרתק כאשר מדריך מספר את סיפורי האזור וההיסטוריה שמתרחשת מסביב. אחת מאתרי העניין בטיול הוא גשר הרכבת התורכית, גרמנית, שנבנה בתקופת מלחמת העולם השנייה. כאן, תוכלו להתרשם המימד ההיסטורי של האזור.

אבל הטיול ממשיך, ואתם תעברו להתרשם ממערך המסילה התורכית שנבנתה במלחמת העולם השנייה. הרכבות ייחודיות התוכנית ההנדסית שעומדת מאחוריהן תעשיר את החוויה.

מסע המשך בולט בביקור בתל נגילה, שם תשמעו סיפורים מרתקים על קרות הבלימה שאירעו בזמן המסע בספרד. זהו הרקע לשם ההר, והתחושה של קרות ההיסטוריה הייחודיים במקום.

לסיום, תשובו לג’יפים ותשדרגו לנסיעה בשדות של בתרונות רוחמה . אתם תעברו בין תצפיות ירוקות ופתחים מרשימים, וזהו סיום כשפרטי היום הטוב נשמעים עוד הרבה זמן.

הטיול מתאים לקבוצות,ימי כיף,משפחות,ערבי גיבוש וכל חגיגה. הזמנת טיול בתיאום מראש בלבד

צרו קשר

אז למתי אתם רוצים את החופש שלכם? השאירו הודעה..