a1402e382ba951f0fc611163e05f5602

על הסוסים בחווה

בחווה של צביקה ניתן למצוא סוסים מדהימים שגדלים במראה טבעי בסביבה פתוחה ומקסימה. החווה מתמחה בגידול ואימון של סוסי צעד, שהם סוג מיוחד של סוסים המיועדים לגידול במראה טבעי ולשימור תכונותיהם הייחודיות.

חשוב לציין שאין אצלנו בחווה טיולי סוסים .

הסוסים נולדים  ומתבגרים בחווה  תוך התחשבות בצרכיהם הטבעיים ובטיפוח המתאים להם. הם גדלים בשטחים פתוחים ומגוונים, המאפשרים להם להתנהג בחופשיות ולפתח את יכולותיהם הטבעיות. זה מאפשר לסוסים להתרגש, לתרום אנרגיה ולפתח את מוחם הטבעי.

בנוסף לגידול במראה טבעי, החווה מתמקדת גם באימון הסוסים לצעד. האימון מתבצע באופן מקצועי ומותאם אישית לכל סוס, תוך דגש על הפיתוח הפיזי והנפשי של הסוס. הסוסים מקבלים את הטיפול המתאים להם, והם מתאמנים תחת הדרכת מאמנים מנוסים ומיומנים.

הסוסים בחווה של צביקה מצוידים במרכז אוכלוסייה מתקדם, המספק להם את התזונה המאוזנת והמתאימה להם. הם מקבלים תזונה בריאה ומגוונת, המכילה את כל החומרים המזינים הנדרשים להם על מנת לגדול בריאים וחזקים.

החווה של צביקה עושה מאמץ רב לשמור על איכות הסביבה ולספק לסוסים את הסביבה הטבעית המתאימה להם. הם גדלים בשטחים ירוקים ופתוחים, המאפשרים להם להרגיש חופשיים ומאושרים.

בסופו של דבר, הסוסים שגדלים במראה טבעי מתפתחים לסוסים חזקים, בריאים ומאוזנים. הם מתאימים למגוון שימושים, כולל רכיבה רגילה, רכיבה ספורטיבית. בנוסף, הם מוכנים להתמודד עם אתגרים ולהתפתח לסוסים מוצלחים בתחום.

אם אתה מעוניין לגלות עוד על סוסים שגודלים במראה טבעי בחווה של צביקה, אנא צור קשר עם צביקה ותשאל כל שאלה שיש לך.

צרו קשר

אז למתי אתם רוצים את החופש שלכם? השאירו הודעה..